مقاله ترجمه شده زیست شناسی 2016
اخرین اخبار و تازه های رشته زیست شناسی و منابع علمی ISI
مقاله ترجمه شده زیست شناسی 2016
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 20:22

 

خلاصه

هپاروزان ان- استیل به عنوان یک پیش نویس برای بیوسنتز داروی مهم و آنتی کوگولانت هپارین محسوب می شود. هپاروزان کپسولی Escberichia coli K5 پلی ساکاریدی به منزله پیش نویسی امیدوار کننده برای تولید داخل سلولی کومونزیماتیک برای هپارین بیومهندسی شده تلقی می شود. در این مقاله به دنبال شناسایی تولید بهبود یافته هپاروزان برای هپارین مهندسی شده توسط پروسه تخمیر هستیم که با کمک مهندسی فرآیند و مهندسی ژنتیک صورت می گیرد.

هپاروزان عبارت از یک فرآورده طبیعی و اسیدی پلی ساکارید است که متشکل از و تکرار واحد دی ساکاریدی می باشد. در یوکاریوت، هپاروزان عبارت از پیش نویس پلی ساکاریدی در بیوسنتز هپارین و سولفات هپاران است که به لحاظ بیولوژیکی عبارت از مولکولهایی مهم، حیاتی بوده و دارای اثرات باکتریائی و ورودی، آنژیوژنسیز، ضد تورم، ضد سرطان و رشد آن است.

هپارین عبارت از یک داروی متداول پلی ساکارید و آنتی کوگولانت است که با واسطه گری هپاروزان بیوسنتز  می شود و تولید آن در حال حاضر از عصاره پورسین روده صورت می گیرد. تولید از منبع حیوانی هپارین مرتبط با چندین پسروی است و ریسک مربوط به آن در آلودگی اش نهفته است که یک مورد از آن در سال ۲۰۰۸ گزارش شد. بحران آلودگی موجب عوارض جانبی شدید در بیماران شده و در نتیجه تبدیل به یک پلی ساکارید مشابه دیگر حاصل می شود که سولفات کندریتین بیش سولفاته می باشد. سنتز سلولی پلی ساکارید شبیه هپارین از هپاروزان می تواند به عنوان یک روش جایگزین برای تولید هپارین از منبع غیرحیوانی مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین تولید هپاروزان اولین مرحله در ساخت هپارین بیومهندسی شده است.

——————————————————————

عنوان اصلی مقاله:   Escherichia coli K5 heparosan fermentation and improvement by genetic engineering

ترجمه فارسی عنوان: تخمیر هپاروزان Escberichia coli K5 و بهبود آن توسط مهندسی ژنتیک

تعداد صفحات انگلیسی:  ۵ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۶ صفحه 

قیمت ترجمه فارسی:  ۱۷۰۰۰تومان

دانلود رایگان نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

 

 برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مقالات ترجمه شده زیست ، ،